nadineschampers.reismee.nl

Daar ga ik dan.....

Over iets minder dan 24 uur stap ik in het vliegtuig richting Bolivia!! Super spannend, maar ik heb er heeeel veel zin in :)

Na 6 jaar veel Nederlandse jongeren te hebben voorbereid op een mooie lange reis naar een verre bestemming, kan ik het nu eindelijk zelf gaan doen. In mijn eentje backpacken, met 15 anderen op een (te) kleine kamer slapen, Spaans leren en leven uit een backpack.... Ik ben er klaar voor!

  • vaccinaties check
  • paspoort check
  • verzekering check
  • muskieten net check
  • boardingpas check
  • backpack check
  • afritsbare broek no way

Donderdag ochtend land ik na ongeveer 24 uurtjes reizen in Sucre. Daar heb ik voor de eerste paar dagen een hostel geboekt, waarna ik op maandag start met de Spaanse lessen. Via deze blog houd ik jullie op de hoogte van mijn belevenissen in Zuid-Amerika!

Groetjes xxxxx
Nadine

Reacties

Reacties

Marina

Hoi Nadine,
ik wens je een hele fijne reis en tot gauw horens.
Het is wel erg spannend. Ben benieuwd naar je belevenissen

Noor Hekkert

SUPERRRRR veel plezier Nadine....die afritsbroek zou ik ook niet meenemen :P

Wouter

Goede reis en doe rustig aan daar achter :)

Kelly Jacobs

Meis heeeel veel plezier en ga vooral genieten van al het moois dat je gaat tegen komen de geweldige avonturen die je gaat beleven en al!
Ben benieuwd na al je mooie verhalen en idd laat die afrits broek maar mooi in de winkel hangen ????
Liefs Kelly!

Christel

Super leuk Nadine!! Veel plezier, succes en lekker genieten van alles!

Monique Kunnen- Vd Sterren

Heej Nadine,
Een goede reis, ??en heel veel plezier!????????????
Geniet van dit grote avontuur!

Josephine Jacobs

Heel veel plezier!!!

Claudia van den Elsen

Ohhhh gaaf ein nieuw avontuur! Hiel vuul plezeer en lekker goan genietuh! Diekuh knoevel!!!

Lian & Hayke

Haa Nadine,

Heel erg veel plezier! Hopelijk mag je daar heel veel mooie dingen zien en mee maken.
Wij gaan je blog zeker volgen!

Groetjes Lian en Hayke

Lei

Een fijne reis en maak er een leuke tijd van!

Kristel

Ha Nadine

Heel veel succes met alles!! Geniet ervan, ik wens je een super mooie tijd!!! Houdt ons op de hoogte...

Liesbeth Boots

Ha Nadine, ik wens je heel veel plezier en vooral genieten!!! Groetjes Liesbeth

Leontien Kessels

Wauw Nadine wat een super tof avontuur ga je tegemoet zeg!! Have Fun!!!!

Luuk Janssen

Haa Nadine!! Ik wens je echt super veel plezier en mooie avonturen tijdens deze mooie reis. Lekker cultuur en natuur snuiven en bovenal genieten!!!

Buena suerte a usted!!

Lei

Haa Nadine!
Gaaf man!! Bin beniejd...
Hiel vuul plezeer en geniet drvan, take care!

Groeten oet Durp ;-)

Janneke en frank

Geniet ervan nadine!
Groetjes frank en janneke

claudia aguilar

Have a very nice trip! Hope you can experience new things and that you come back fluent in spanish!
Bolivia is a beautiful country...i myself together with Gijs would like to visit there.
Keep us updated. Sending you a big hug and praying that God places the kindest and warmest people around you.

Fleur Boll

Nadine,

Wat spannend maar oh zo leuk! Een hele goeie reis gewenst en suuuupe veel plezier! Geniet ervan en houd ons op de hoogte :)

Pas goed op jezelf!

Groetjes Fleur

Jip

Spannend meid!
Heel veel plezier en ikbga je blog zeker volgen.

Groetjes van Jip

Annelies

Geniet ervan Nadine en zorg goed voor jezelf!

Lenny

Hiel vuul succes en plezeer Nadine!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!